Etykiety

wtorek, 17 listopada 2009

Klub sponsorowany

Ten klub nosi nazwę "BarbieNl" i można się do niego zapisać tylko poprzez zmianę proxy w przeglądarce internetowej.Jako darmówki z tego klubu są poduszki i peruka Barbie.
Aby się do niego zapisać:

1.Zmień proxy w swojej przeglądarce na
217.114.108.12 port 80 lub 85.113.226.66 port 80 (mi zadziałało na pierwszym) Najlepiej działa na Mozilli Firefox

2.Wejdź na stronę klubu
http://www.stardoll.com/nl/clubs/home.php?id=1620274

3.Zaloguj się

4.Zapisz się do klubu

5.Wyloguj się

Darmówki będą w apartamencie jako prezent od Admina.;
Uwaga!!!!Czasem może się długo ładować!! (mi wszystko robiło sie wyjątkowo szybko)
Powodzenia z tą darmówką!!



Edit:Jak ostatnio próbowałam zapisać do tego klubu jedną dziewczynę która mnie o to prosiła to nie mogłam wejść na strone klubu.Może to już nie działa?...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz