Etykiety

wtorek, 23 marca 2010

Klub sponsorowany LPS!

Oczywiście nie dla Polski.Mi jak na razie nie udało się zdobyć darmówek z tego klubu,ale będę próbować.Oto instrukcja jak dostać się do klubu:

1.Zmień proxy na: 77.61.246.62 port 80
2.Wejdź na: http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1906230
3.Zaloguj się
4.Zapisz się do klubu
5.Zaznacz opcje "bez serwera proxy"
6.Wyloguj się

Im więcej członków będzie w klubie tym więcej będzie darmówek.Rozdano już pierwszą darmówkę-zegarek Littlest Pet Shop

Edit
:Udało mi się!Ja zrobiłam tak (zrobiłam na Internet Explorel):

1.Włączyłam proxy podane wyżej
2.Zamknęłam Internet
3.Ponownie go włączyłam
4.Wyłączyłam proxy
5.Zalogowałam się
6.Weszłam w zakładkę "kluby"
7.Pod "moimi klubami" były "kluby sponsorowane" ,kliknęłam w ten z LPS
8.Zapisałam się do klubu

I to wszystko właściwie bez proxy!

1 komentarz:

  1. Hejka kochana, ekstra blog :* Jeden z najlepszych :)dodam się do obserwowanych, liczę na to samo :) jeszcze raz pozdrawiam, kiss :* Na blogach HGPL i Lucasa nastala cisza? Tez znam ten boll ... Ale u mnie wszystko jest swieze ! ;) Pisze przynajmniej 3 notki dziennie , wiec nie ma problemu ;) Zapraszam , buziaki !;));**

    OdpowiedzUsuń